در بازار رقابتی مدرن، تجربه‌ی مشتری مهم‌ترین فاکتوری است که شرکت‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. بهبود تجربه‌ی مشتری مستم همکاری تیم بازاریابی و سایر بخش‌های کسب‌وکار است.

بیشتر سازمان‌ها به اهمیت بازاریابی واقف‌اند، اما درصد کمی از آن‌ها، تنظیم یک استراتژی جامع بازاریابی را در اولویت قرار می‌دهند. طبق گزارش بازاریابی B2B سال ۲۰۱۸ موسسه‌ی Sagefrog، بیش از ۶۷ درصد شرکت‌ها مهم‌ترین هدف بازاریابی خود را «تولید لید» می‌دانند. البته جذب کاربران بالقوه از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این روزها که تجربه‌ی مشتری در کانون توجه قرارگرفته، فعالیت دپارتمان بازاریابی صرفاً به توانمندسازی تیم فروش محدود نمی‌شود.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

behine Yolanda Gabriel روشن دل خبر از ما یک دانلود رایگان کتاب Cathy نوشته های دختر پاییز siscocity